محکم سازی سنگ نما در شیراز - مقاوم سازی نمای ساختمان در شیراز - خدمات نما بدون داربست در شیراز

اب بندی نما در شیراز

محکم سازی سنگ نما در شیراز – مقاوم سازی نمای ساختمان در شیراز

  • مارس 1, 2022
  • نوشته شده توسط parsrapp

محکم سازی نما در شیراز و دوام زیبایی شهر:

محکم سازی نما در شیراز توسط نیرو های مجرب:

چندین روش برای محکم و مقاوم سازی نما در ساختمان ها وجود دارد، محکم سازی نما در شیراز با بهترین کیفیت، دقیق و تمیز توسط متخصصین این حوزه اجرا و به صورت تضمینی انجام می گردد.

نمای خارجی ساختمان به علت قرار گرفتن در برابر عوامل محیطی و جوی هم چون باران، برف، تگرگ، باد و … یا تابش مستقیم نور آفتاب دچار فرسایش زود هنگامی می شود، به همین خاطر استفاده از مصالح با کیفیت و مقاوم یکی از اولین اصول پرداخت به نمای خارجی ساختمان است.

دومین نکته ی مهم در ساخت نمای خارجی ساختمان نحوه ی صحیح چیدمان و به کار گذاشتن مصالح است، که این امر محکم سازی نما در شیراز توسط نیرو های مجرب و متخصص انجام می گیرد و خیال شما را تا سالیان دراز از این بابت راحت می کند.

به کار گیری سنگ در نمای خارجی ساختمانی یک امر مرسوم است ولی یکی از مشکلات آن کنده شدن و افتادن سنگ ها از ارتفاع است که در روش هایی برای محکم سازی نما در شیراز این مشکل مرتفع می گردد.

این روش ها شامل: محکم سازی سنگ به کار گرفته شده در نما به وسیله پیچ و رولپلاک گالوانیزه یا به کار گیری بتونه ای هم رنگ نمای ساختمان است، از دیگر روش های محکم سازی سنگ نما استفاده از بست هایی مقاوم کننده به شکل ال و گرد است.

مقاوم سازی نما به وسیله پیچ و رولپلاک یکی از بهترین روش ها برای محکم سازی نما در شیراز است، در ابتدا باید اول سنجید که سنگ نما به کار رفته پیچ و رولپلاک خور هست یا خیر؟ برای پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان باید سنگ به کار گرفته شده عرض ۱۰ سانت به بالا را داشته باشد.

سنگ نمای ساختمان ها با گذشت زمان و اثرات جوی شل شده و به مرور کنده و از ساختمان جدا می شود، افتادن سنگ از نمای ساختمانی می تواند بسیار خطرناک بوده و حتی می تواند موجب مرگ عابری که از زیر ساختمان عبور می کند، گردد.

بنابراین ترمیم و محکم سازی نماهای ساختمانی به ویژه در مواردی که سنگ ها به هر دلیلی شل شده باشند باید حتما بررسی و مقاوم سازی شود، معمولا یک نمای ساختمانی با کیفیت با گذشت ۱۵ سال مجددا نیازمند ترمیم و بررسی یا تعویض پیچ و رولپلاک خواهد بود.

این امر توسط نیرو های مجرب در کادر محکم سازی نما در شیراز به نحو احسنت انجام می گیرد.

پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما یکی از روش های محکم سازی نما در شیراز است که در ابتدا با شناسایی نوع سنگ نمای ساختمان، سپس محاسبه و اندازه گیری برای انتخاب پیچ و مصالح، نحوه کار گذاشتن مصالح، پوشاندن سطح روی پیچ و رولپلاک برای حفظ زیبایی نمای ساختمان با بتونه یا چسب هماهنگ با رنگ سنگ نما چرا که حفظ زیبایی نما یکی از مهم ترین مراحل محکم سازی نما در شیراز است؛ انجام می گیرد.

 

اب بندی نمای ساختمان در شیراز

محاسبه هزینه محکم سازی نما در شیراز:

متخصصین محکم سازی نما در شیراز با ارزیابی و محاسبه هزینه ساخت نمای یک ساختمان و تعیین جنس سنگ نما، کیفیت و نوع مصالح به کار گرفته شده، نحوه و زمان مورد نیاز برای کارگذاری سنگ و مصالح نما در ساختمان، متراژ کار نمای ساختمان، تعداد طبقات یک ساختمان، تعداد پیچ های مورد نیاز برای تامین استحکام نمای ساختمان و تشخیص مناسب ترین و ایمن ترین ابزارآلات برای کار کردن در ارتفاعات؛ طراحی و ساخت یا ترمیم نمای ساختمانی شما را به بهترین نحو اجرا می کنند.

چند نکته در مقاوم سازی نمای ساختمان:

به طور معمول دو نوع پیچ برای محکم سازی نما در شیراز بکار می رود، یکی پیچ های آبکاری طلایی رنگ و دیگری پیچ های آبکاری استیل رنگ. نوع دریل نیز برای سوراخکاری باید طوری باشد که اطراف سوراخ را لبپر نکند و دقیق و تمیز سوراخ را ایجاد کند، در نمای رومی برای سوراخکاری سنگ نما روش سوراخکاری به وسیله دریل معمولی سه نظام صورت می گیرد.

در مقاوم سازی نما در شیراز برای سنگ نمای از جنس تراورتن از سیمان سفید به همراه پودر گل ماش کرم رنگ استفاده میشود، هم چنین مقداری چسب بتن به منظور دوام حداکثری بتونه استفاده میکنیم.

منبع: شرکت جهان فرود

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


09035185427